0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

Так як зима приходить несподівано, прийде в Україну і «Євро 2012». Багато експертів, журналістів і туристів вже зараз відзначають слабку підготовленість інфраструктури для прийому іноземних гостей. Всі відзначають, що готелів в Україні не вистачає. Що вже говорити про кваліфікованому, люб'язно і знає англійську мову персоналі. Підвищити якість обслуговування в готелях можна за допомогою інформаційних мікрокіосків/кіосків самообслуговування.

Ці спеціалізовані мікрокомп'ютери можуть встановлюватися на столах, кріпитися на стіну або розташовуватися на спеціальних підставках на підлозі. Гість готелю може самостійно внести всі дані про себе в базу і швидко оселитися в готель. Кіоск може бути легко інтегрований в локальну мережу підприємства по Ethernet, а при наявності бездротового зв'язку пристрій може легко інтегруватися з Wi-Fi.

Ще більш спростити процес реєстрації в готелі може он-лайн реєстрація на сайті готелю. Для цього буде потрібно доопрацювання зв'язку мікрокіоску і веб-сайту. При такому варіанті реєстрації відвідувач заздалегідь вносить всю інформацію про себе в базу і роздруковує персоналізований штрих-код. Приїхавши в готель, він просто зчитує штрих-код вбудованим в Мікрокіоски сканером. Якщо вам необхідний підпис клієнта - підключіть до Мікрокіоску принтер етикеток, і тоді гість зможе роздрукувати реєстраційну картку і розписатися на ній.

Які ще переваги несе використання кіосків самообслуговування?

Незмінно висока якість сервісу. Рівень підготовки персоналу в багатьох регіонах України залишає бажати кращого. Роботодавцю доводиться витрачати чимало часу на пошук підготовлених співробітників, а потім на ознайомлення і адаптацію. І не факт, що навчений працівник виявиться люб'язним і уважним до клієнтів. А ось від автомата по реєстрації відвідувачів ви завжди можете очікувати одного і того ж рівня сервісу. Ефект від використання кіосків для користувача такий же, як і від МакДональдса в незнайомій країні - він отримує те, що очікує.

Знання англійської мови. Навчити співробітників правильно зустрічати гостя за короткий період часу можна, а от навчити розмовляти англійською мовою - навряд чи. Тому англомовний інтерфейс системи реєстрації стане помічником в таких ситуаціях. Крім самої реєстрації, кіоск можна використовувати як довідник. У ньому можна помістити корисну інформацію, наприклад телефони різних служб і розкладу, а також карти міста, які гість може роздрукувати, якщо буде підключений принтер.

Додатковий прибуток. Крім звичайної інформації, власник готелю може розмістити в кіоску рекламні блоки і відеоролики, за які будуть платити рекламодавці. Додатковий заробіток можуть принести і продаж квитків, а також інші послуги.

На українському ринку представлені кіоски самообслуговування різних виробників. Вони відрізняються між собою розмірами, типом екрану (звичайний або сенсорний), наявністю і типом сканера штрих-коду, потужністю процесора, різними можливостями підключення периферійних пристроїв. Широкий модельний ряд кіосків  в нас - різного розміру, з різними типами сканерів штрих-коду і функціоналом. Інформаційні кіоски виробництва компанії IBM обладнані датчиком руху, і додатки можуть змінювати наведену інформацію, коли до терміналу підходить клієнт. Прості моделі кіосків китайського виробництва позбавлені деяких з перерахованих вище характеристик, але зате коштують набагато менше. Більше інформації про інформаційні кіоски самообслуговування шукайте на сайті компанії Ітератор.