0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

Цікаві результати отримані компанією Motorola внаслідок щорічних досліджень Holiday Shopping Study.

Наведемо найцікавіші:

  • Більше половини опитаних покупців (61%) вважають, що вони краще обізнані про характеристики товару, ніж працівники магазинів.
  • 48% покупців зазначили, що обізнаний та уважний продавець мотивує їх проводити більше часу у магазині.
  • 47% учасників опитування погодилися, що вони одержують більше задоволення від покупки, коли співробітники магазину використовують сучасні технології для обслуговування.
  • І, нарешті, 55% опитаних упевнені, що інформаційні мікрокіоски допомагають покращити процес обслуговування та підвищити задоволеність. Саме інформаційні кіоски, адже до них є доступ не тільки у співробітників торгівельних об'єктів, але і у самих покупців. 

Найпопулярнішим типом торгових об'єктів на сьогоднішній день є магазини самообслуговування. Покупець почувається комфортно, проводить у них більше часу  і купує більше ніж у магазинах прилавкового типу, де кожний товар знаходиться на віддалені. І хоч у торгівельних залах супермаркетів майже завжди працюють консультанти, для покращення процесу облуговування має сенс встановлювати спеціально розроблені мікрокіоски.

Прайс-чекер чи мікрокіоск – це чудова альтернатива консультанту. Для того щоб отримати інформацію про товар, варто лише піднести штрих-код товару до його зони зчитування. Пристрій миттєво декодує інформацію та виведе дані на дисплей. 

Даний апарат простий у використанні та не вимагає додаткових навичок, що дуже зручно для споживача. Покупець не потребує консультацій персоналу, що значно заощаджує час. Кіоск інтегрується в комп'ютерну систему супермаркету за допомогою Wi-Fi та Ethernet з'єднань. Крім перевірки ціни, прайс-чекер може сповіщати про знижки, акції, наявність товару в конкретному магазині чи у всій мережі. Зараз дуже популярно використовувати інформаційні кіоски з сканерами штрих-коду у аптеках, щоб з'ясувати наявність ліків не очікуючи в черзі.