0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

Електронні цінники

Електронні цінники або ESL-цінники (Electroniс shelf labels, ESL) широко використовуються в гіпермаркетах і супермаркетах, магазинах одягу та електроніки, аптеках. Вже стали з'являтися електронні цінники і в Україні. Європейський досвід говорить про те, що втрати в магазинах з інстальованими цінниками знижуються на 17% по овоче-фруктовій групі і на 8% в цілому по магазину. У магазинах з продажу електроніки, де ціна продажу прив'язана до ціни закупівлі товару в різній валюті, інтерактивні цінники допомагають швидко реагувати на зміну курсу. Програмне забезпечення дозволяє легко здійснювати програмування електронних цінників і синхронізувати роботу з обліковою програмою.

Не турбуйтеся про надійність пристроїв або їх крадіжку! Графічні цінники мають стильний корпус з прозорого ударостійкого пластику, а антивандальне кріплення не дозволяє зняти цінник без спеціального ключа. А схема розстановки товару буде завжди актуальна, оскільки персонал магазину не маючи спеціального ключа не зможе пересунути цінник або ж прибрати його.

Нові можливості і вигоди від електронних цінників:

  1. Можливість проведення промо-акцій по товарам, що залежалися (ефект: збільшення прибутку на 3-5%).
  2. Можливість проведення акції «Happyhour» (ефект: підвищення лояльності покупців; підвищення прохідності магазину; зростання середнього чека; збільшення прибутку на 12-15%).
  3. Збільшення швидкості роботи каси, пов'язане з відсутністю затримок через перевірки вартості товару на касі (ефект: збільшення лояльності покупців; зростання прибутку на 3-5%).
  4. Можливість проведення акцій по часу доби для різної цільової аудиторії (ефект: збільшення доходу на 3-5%).
  5. Відсутність затримок в разі рекламних акцій з поверненням до первісної ціни (ефект: збільшення лояльності покупців; мінімізація конфліктних ситуацій пов'язаних з невідповідністю ціни на ціннику і на касі; економія на продажу товарів через несвоєчасно замінені цінники по закінченню акцій, зростання прибутку 3-5 %).
  6. Швидка реакція на цінову політику конкурентів, можливість актуалізації ціни по відношенню до цін конкурентів (ефект: збільшення лояльності покупців; зростання прохідності магазину; збільшення доходу 3-5%).
  7. Зменшення витрат на папір, етикетку, обслуговування принтерів; зменшення кількості принтерів етикетки через відсутність великих потреб; зменшення кількості співробітників магазина, пов'язаних з обслуговуванням залу; зменшення кількості перевірок актуальності ціни (звільняється робочий час співробітника) (ефект: економія коштів від 5 до 15% залежно від магазину).
  8. Цінник завжди стоїть на своєму місці, не дозволяючи змінити схему розстановки товару без відома керівництва магазину (ефект: товарна схема магазину завжди актуальна і не змінюється без відома керівництва; можливість оперативно діяти, в разі якщо товар закінчується; підвищення лояльності клієнтів).
  9. Прискорення процесу викладення товару, так як планограмма завжди актуальна (ефект: полиці магазину завжди заповнені актуальним товаром; збільшення лояльності клієнтів; збільшення прохідності магазину; збільшення доходу 2-3%).
  10. Можливість підв'язати вартість товару до курсу валют і оперативно реагувати на валютні коливання на товари, що закуповуються у валюті. Якщо товар закуповується у валюті, то на цю одиницю можна підв'язати до курсу в обліковому записі, в такому випадку ціна товару буде змінюватися разом з курсом.

Ми пропонуємо недорогі електронні цінники, ціна яких в порівнянні з аналогами, представленими на ринку країн СНД, набагато нижче, при цьому якість не поступається світовим стандартам. Тому купити електронні цінники стає все простіше, а термін окупності стає все коротше, особливо з огляду на постійне підвищення рівня зарплат.