Все популярнішими у торгових мережах стають каси самообслуговування (КСО, Self Checkout), коли сканування товарів та оплату покупок виконує сам покупець.
Мультимедійні апарати електронної черги (апарати для видачі талонів) ще одна сфера застосування сенсорних кіосків самообслуговування. Відвідувач може здійснити вибір необхідної послуги зі списку для запису в чергу і йому буде роздруковано талон на вбудованому принтері чеків або може бути здійснено автоматичний друк талона для відвідувачів, які попередньо записані в чергу через інтернет. При необхідності на інтерактивному кіоску керування чергою може бути виконана автентифікація відвідувача або відображено подальші інструкції для запису на наступні відвідування за часом та датою. Крім управління потоком клієнтів, термінал електронної черги може вести статистику роботи операторів та інтенсивності потоку, що дозволяє ефективно планувати навантаження.
Термінал самообслуговування для замовлення їжі підходить для ефективної автоматизації сфери фаст-фуду, ресторанів, кафе, кондитерських, їдалень, надаючи можливість клієнту самостійно вибрати та сплатити товар без необхідності чекати у черзі. Кіоск самообслуговування для фастфуду знижують ризик непорозуміння між клієнтами та персоналом, підвищуючи точність та швидкість виконання замовлень. Власники мереж не тільки економлять, а й за рахунок крос-продажів (доведено, що пропозиції супутніх товарів від автомата приймаються більш прихильно) збільшують продажі. Відсутність черги дає можливість покупцеві подивитися весь асортимент, вибрати більше страв, скуштувати щось нове.
Інформаційні кіоски як альтернатива розумним шафам самовивозу або поштоматам стали все ширше використовуватися для спрощення процесу отримання товарів замовлених на інтернет-сторінці магазина, тобто для для «Smart pick-up» або «click & go клацніть і заберіть» в рамках реалізації проектів BOPIS (buy online pick up in store). Завдяки вбудованому сканеру штрих-коду замовник може швидко зчитати штрих-код з листа-підтвердження зі свого смартфону і отримати замовлений товар. Це прискорює процесс обслуговування
Різновидом кіосків самообслуговування можна вважати прайс-чеккери для перевірки цін, а також наявності товарів (розмірів/кольорів) в конкретній торговій точці, або усій мережі аптек, магазинів одягу чи взуття тощо.
Термінали самообслуговування також застосовуються для реєстрації відвідувачів у готелях та на різні заходи, для продажу квитків, оплати різних послуг та багато іншого.
Для отримання більш детальної інформації дзвоніть нам за телефонами, вказаними на сайті, і ми з радістю відповімо на всі ваші запитання.