0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

Самообслуговування сьогодні в моді, оскільки дедалі більше підприємств, як великих, так і малих, інвестують у кіоски самообслуговування, аби отримати перевагу у своїх галузях. 

Переваги впровадження кіосків самообслуговування:

• скорочення часу очікування
• використання різноманітних способів оплати
• надання швидкого доступу до інформації
• скорочення витрат на персонал
• можливості роботи 24/7 та багато іншого


Кіоски найчастіше встановлюються у громадських місцях, де є можливість надати зручний доступ для потенційних користувачів і навіть у режимі 24/7. Найпоширенішим кіоском донедавна був прайс-чекер для перевірки цін. Це невеликий універсальний пристрій із вбудованим сканером штрих-кодів, який можна використовувати у магазинах для надання клієнту можливості перевірити ціну товару. При виборі прайс-чеккера слід звернути насамперед увагу на розміри, операційну систему, тип сканера (лінійний або 2D), інтерфейс підключення.

Друга велика група – це кіоски самообслуговування, які сьогодні відповідають сучасним стандартам дизайну та виготовляються у вигляді інтерактивного кіоску. Вони мають великі в порівнянні з прайс-чеккерами ємнісні екрани з більш високою роздільною здатністю та можливості мультитач і конкурують із звичайними касовими апаратами та POS-системами.

Кіоски самообслуговування із сенсорним екраном на даний час стали популярним продуктом у багатьох галузях. Вони значно скорочують черги, скорочують час очікування, підвищують швидкість розрахунків та знижують витрати на оплату праці.


Де використовуються інтерактивні кіоски самообслуговування?


• Дуже поширеними є платіжні термінали самообслуговування для оплати послуг мобільного зв'язку, інтернету.
• У роздрібній торгівлі популярні різноманітні каси самообслуговування для самостійного сканування та оплати товару.
• Як кіоски самостійного замовлення/платіжні термінали для замовлення їжі у ресторанах швидкого харчування.
• Як кіоски управління чергою у лабораторіях, лікарнях, державних органах та навіть на СТО, автомийках.
• У торгових центрах вони встановлюються для надання додаткової інформації про місця розташування конкретного магазину/ресторану/кафе.
• В онлайн-торгівлі або інтернет-магазинах все частіше компактні кіоски «click & collect» використовують для отримання замовлення.
• В аптеках та магазинах взуття та одягу посуди використовують інформаційні термінали для надання інформації про наявність товару в мережі.
• У готелях кіоски все частіше використовуються для реєстрації відвідувачів. Якщо компанії цих галузей не адаптуються до галузевих тенденцій, що змінюються, вони втрачають конкурентоспроможність і залишаються позаду.ksoski samoobslugovuvannja


Що таке кіоск самообслуговування?


Кіоск самообслуговування – це сенсорний пристрій, який дозволяє покупцеві придбати продукт чи послугу або виконати процес самостійно, де зазвичай потрібна допомога співробітника компанії, яка надає продукт чи послугу.


Які бувають кіоски самообслуговування?


Кіоски самообслуговування бувають різних форм, розмірів та конфігурацій. Більшість постачальників таких рішень пропонують кілька варіантів, залежно від вимог бізнесу:

Найпростіші інформаційні кіоски мають, як мінімум, сенсорний екран. Такі пристрої часто використовують у торгових центрах для демонстрації плану, розташування тощо. Сюди також входять мікрокіоски та пристрої для перевірки цін – прайс-чеккери.

У державних структурах, лабораторіях та лікарнях кіоски часто використовуються для керування чергами, для чого оснащені принтером чеків для друкування номерів.

Кіоски самообслуговування для замовлення їжі в ресторанах швидкого харчування дозволяють клієнтам запропонувати швидкий спосіб замовлення та оплати. Кіоск замовлень, кіоск самообслуговування – багатофункціональний пристрій, призначений для ресторанів швидкого харчування для самообслуговування їжі. Вони оснащені банківським платіжним терміналом, опціонально зчитувачем штрих-коду, зчитувачем карток з магнітною смугою та принтером чеків.

Каса самообслуговування (Self-check-out, SCO) у роздрібних магазинах дозволяє автоматизувати оплату покупок у магазині без участі касира. Покупець може сам відсканувати або зважити свої покупки, для чого SCO має вбудований стаціонарний сканер штрих-кодів з вагами. Такі каси/електронні касири часто мають можливість приймати готівку, оснащені купюрними та монетними модулями, а для підтвердження транзакції покупцеві може бути виданий квиток на фіскальному або чековому принтері.

Ми пропонуємо кіоски різних форм та розмірів: від невеликих мікрокіосків для перевірки цін у магазинах та асортименту в аптеках до кіосків замовлення та складних кас самообслуговування для великих супермаркетів. Інтерактивні кіоски призначені для скорочення черг та забезпечення зручності та швидкості здійснення операцій/транзакцій без участі персоналу магазину, ресторану, лікарні. Кіоски (мікрокіоски-прайс-чеккери, де покупці можуть перевірити ціну та наявність товарів), доступні як для ОС Windows, так і для ОС Android, забезпечують чудову обчислювальну потужність у тонкому, компактному дизайні та невеликих розмірах.

Чим хороші каси самообслуговування?


Скептики вважали, що компанії замінюють працівників касами самообслуговування, щоб заощадити гроші на шкоду зручності клієнтів. Однак, як і більшість нововведень, технологія з часом значно вдосконалилася, інтерфейси користувача стали простіше у використанні, і відвідувачі тепер все частіше віддають перевагу кіоскам самообслуговування/кіоскам самостійного замовлення/терміналам для замовлення їжі. Причин може бути багато: небажання стояти у черзі, небажання спілкуватися з касиром, незнання мови (на пристроях завжди легко поміняти мову інтерфейсу).


Скільки коштує термінал самообслуговування?


Ціни на кіоски самообслуговування регулярно знижуються. Термінал самообслуговування компанії SAM4S коштує від 1400 доларів.

4- 


Переваги впровадження терміналів самообслуговування SAM4S у KFC.


Мережа ресторанів швидкого харчування KFC в Україні встановлює термінали для замовлення їжі SAM4S Astra. Відвідувач може, не переживаючи, розглянути все меню, дізнатися склад страв, що допомагає розвантажити персонал. У терміналі самообслуговування можна вибрати страви, тип соусів та заправок для їжі, кількість вершків, молока, цукру та інших добавок для напоїв. Сума замовлення також завжди видно клієнту і може додавати або видаляти страви.

При замовленнях з допомогою системи електронного меню спостерігається зростання середнього чека. Сенсорні термінали для замовлення їжі використовують програмне забезпечення із системою рекомендацій чи персоналізованих пропозицій, додаткових страв та напоїв на базі зробленого вибору. Дослідження показують, що пропозиція додаткових страв сприймається клієнтами більш сприятливо від автомата, ніж від касира. Якщо налаштований особистий кабінет та доступ до історії замовлень – на їх основі можна пропонувати список страв, продуктів, напоїв, акційних товарів з улюблених категорій.

Програмне забезпечення можна налаштувати таким чином, щоб при оплаті всі бонуси, доступні покупцеві, відображалися на екрані та враховувалися під час розрахунку вартості.

Ще одним плюсом є можливість вибору мови обслуговування/інтерфейсу. Іноземцям буває складно пояснити касиру, що саме вони хочуть, а обравши рідну мову на екрані, можна уникнути таких незручностей. Для ресторанів та кафе це збільшує можливості при доборі персоналу.

Як бачимо, відповідь на питання «Для чого потрібні каси самообслуговування?» очевидна – підвищення лояльності та зручності клієнтів, зменшення черг та зниження витрат на персонал, збільшення суми чека/виручки.


expert4