0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

В мережі ресторанів швидкого харчування KFC в Україні поставили мету покращити швидкість обслуговування та при цьому надавати клієнтам чудовий досвід, встановивши кіоски самообслуговування. Кіоски – це сенсорний пристрій, де клієнти переглядають цифрову версію меню ресторану і вибирають блюда, які хочуть замовити. Наступним кроком є ​​коригування та розміщення замовлення, і потім оплата без залучення людини-касира. Оплату можна здійснити за допомогою кредитних карток або варіантів мобільного платежу (NFC). Після того, як замовлення розміщено, вибір клієнта надсилається безпосередньо на кухню.

В мережі KFC обрали кіоски самообслуговування SAM4S ASTRA, що пропонують компактність, неперевершену гнучкість і обслуговування преміум-класу. Кіоски можна встановлювати в будь-якому середовищі, від невеликих закладів до закладів швидкого харчування великих розмірів. В 2024 році все більше ресторанів мережі KFC покладаються на кіоски, щоб пришвидшити процес замовлення, збільшити дохід і скоротити час очікування клієнтів.

Для власників ресторанної мережі кіоски дають можливість збільшити продажі. Бо, як правило, клієнти витрачають більше в кіосках самообслуговування порівняно з традиційними «прилавками». Збільшується кількість розрахунків банківською карткою, а значить і зменшується необхідність перерахунку – інкасації готівки.

photo_2024-03-04_13-31-10 

Важливо згадати, що кіоски самообслуговування дозволяють клієнтам здійснювати замовлення 24 години на день 7 днів на тиждень. Крім того, клієнти віддають перевагу замовленню через сенсорний екран через його зручність, а також через те, що вони мають час спокійно зробити свій вибір, не переймаючись, що вони затримують чергу. Зменшується кількість помилок через неправильно почуте замовлення касиром. Ресторан можете додати в інтерфейсі другу чи третю мову і бути незалежним від того, чи знають цю мову касири.

Кіоски самообслуговування, як правило, розташовані біля входу, де клієнти можуть ознайомитися з меню, зробити замовлення та оплатити без черги.

Протягом багатьох років точність замовлень була проблемою, особливо в ресторанах швидкого обслуговування. Клієнти часто стикались з розчаруванням, коли хотіли змінити замовлення вже зроблене касиру. Крім того, що процес повільний, зміни часто були неточними. А ресторанні кіоски SAM4S ASTRA дозволяють клієнтам додавати, редагувати або видаляти інгредієнти зі своїх замовлень і створювати будь-які комбінації своїх замовлень.

Незалежно від того, чи потрібні для вашої компанії традиційні каси самообслуговування Self Checkout для супермаркетів з можливістю електронних платежів чи професійний термінал для замовлень для ресторану, ми можемо надати вам професійне рішення для обслуговування, яке повністю задовольнить очікування вашіх клієнтів.

Ми є групою компаній, заснованою в 2008 році, ексклюзивним дистрибютором та офіційним сервісним центром в Україні корейського виробника POS-систем, термопринтерів чеків та ресторанних терміналів бренду SAM4S www.sam4s.com. Ми запрошуємо вас відвідати наш сайт www.iterator.com.ua, щоб дізнатися про всі моделі продуктів, які ми пропонуємо, або відвідати офіс Ітератор в Україні  та Codeon www.codeon.net.pl в  Польщі, де ми з радістю підберемо потрібне обладнання.