0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

Ремонт POS терміналів Detaik

Якщо ваш POS-комп’ютер працює повільно, нагрівається, не запускається, мерехтить, залишається чорним або просто не вмикається, зверніться до наших спеціалістів. Або якщо вам потрібно змінити екран, розширити жорсткий диск і оперативну пам’ять або встановити SSD без втрати даних, ми подбаємо про це.

Ми спеціалізуємося на всіх видах ремонту POS-систем Detaik, виправляємо апаратні та програмні (операційні) поломки. Також у нас можна придбати запчастини, комплектуючі та інші аксесуари для техніки. Як ексклюзивний дистриб’ютор та сервісний центр Detaik в Україні ми маємо право виконувати гарантійні та післягарантійні ремонти.

Нагадуємо, що порушення цілісності пломб на POS-системі, блоку живлення та оптичних накопичувачах призведе до втрати гарантії. Якщо навіть пломб на самому корпусі немає, вони можуть стояти на окремих елементах – скажімо, на радіаторі процесора. Розкривати герметичний блок жорсткого диска взагалі не можна.

Можливі несправності POS-систем Detaik:

-        POS-моноблок Detaik не вмикається, не реагує на кнопки ввімкнення

-        Після ввімкнення гасне екран

-        Пристрій не реагує на натискання на тачскрін

-        POS-комп'ютер сам починає перезавантаження

-        POS-термінал перегрівається, шумить, гуде або працює зі збоями.

-        Некоректна робота додатків, збій налаштувань

-        Обладнання не вмикається, хоча лампочка горить

-        Гаджет не виходить з режиму сну

-        Зависає на заставці

Ми можемо в максимально стислі терміни відновити роботу POS-терміналів Detaik та здійснити ремонт POS систем SAM4S, провівши необхідні ремонтні роботи - заміну лампи підсвітки, ремонт інвертора моноблока, ремонт підсвітки матриці, заміну матриці, ремонт материнської плати POS-моноблока, відеокарти.

Ціна ремонту POS-моноблоку Detaik через поломку дисплея може бути недешевою, особливо якщо прийдеться змінювати матрицю. Перш ніж зважитися на заміну матриці в POS-терміналі, слід знати, які симптоми вказують на її пошкодження. Крім таких очевидних симптомів, як тріщина або скол на дисплеї, на його пошкодження також можуть вказувати:

  • Наявність горизонтальних або вертикальних смуг на дисплеї
  • Екран залишається чорним після включення або мерехтить
  • Дисплей відображає неправильні кольори
  • На екрані з'являються потемнілі сектори або плями
  • Екран «заливає» червоним або білим кольором

У разі появи вищевказаних симптомів ви можете додатково самостійно діагностувати, чи точно винен дисплей. Для цього підключіть зовнішній монітор, монітор клієнта. Якщо ті самі симптоми також спостерігаються на зовнішньому моніторі, проблема, ймовірно, пов’язана з несправністю відеокарти або материнської плати. Відправляйте POS-комп’ютер в ремонт в спеціалізований сервісний центр. Ми проведемо ретельну діагностику причини, перш ніж прийняти рішення про заміну матриці.

Також ми швидко виконуємо такі прості задачі, як модернізація (апгрейд) моноблока, інсталяція рідера карт з магнітною полосою чи POS монітора клієнта, заміна (збільшення) жорсткого диску моноблока або оперативної пам’яті моноблока, ремонт і заміна шлейфа екрану моноблока, чистка моноблока від пилу, заміна термопасти. На всі послуги та використані запчастини надається гарантія.

remont terminaliv DETAIK