0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

Власників, керуючих, директорів закладів ресторанного бізнесу завжди цікавить питання збільшення прибутковості та формування лояльності клієнтів. Безліч експертів пропонують різні варіанти розміщення реклами, методів просування та формування програм лояльності. Але не тільки такі дії збільшують можливість повторного візиту клієнта. Не часто використовується на наших просторах, але дуже ефективним засобом є прийом замовлень у столика за допомогою мобільних терміналів даних (якщо меню надруковане з штрих-кодами, що збільшує швидкість вводу даних) або звичайних смартфонів. Програмне забезпечення на мобільному пристрої містить все меню закладу, і офіціант може швидко вибрати потрібну страву з меню, а головне швидко передати замовлення на кухню бездротового зв'язку, де роздрукується на принтері чеків. При цьому відбувається значна економія коштів та збільшується продуктивність з одночасним підвищенням рівня обслуговування клієнта.

Основні п'ять переваг від впровадження рішення "мобільний офіціант".

Першим покращенням, яке несе це рішення, є зменшення середнього часу «відкритого чека» (від моменту замовлення до моменту подачі страв) на 40%. Офіціант не втрачає час на дорогу на кухню або до автоматизованого місця введення замовлення (POS-моноблоку чи POS системного блоку в комплекті з  POS-монітором) та від нього. Він не втрачає час, якщо він зупинений іншим замовником у той момент, коли прямує розміщувати замовлення. І, нарешті, він не втрачає часу на очікування, якщо в цей момент замовлення на POS-системі вводить інший офіціант.

Друге поліпшення також веде до зменшення часу «відкритого замовлення». Швидке обслуговування веде до збільшення «обороту» столика – кількості відвідувачів, які обслуговують за столиком. А також швидке обслуговування веде до збільшення суми чека (третя перевага). Чому? Тому що час, який раніше гість витрачав на очікування, тепер може витратити на десерт. Заклад може обслужити більшу кількість клієнтів та одночасно підвищити прибуток.

Третьою перевагою є покращення якості обслуговування клієнтів. І не лише тому, що замовлення готуються та доставляються швидше. Але й тому, що відвідувач знає, що замовлення пішло на кухню одразу після того, як його прийняв офіціант. Вірите чи ні, але багато відвідувачів стежать за тим, як швидко замовлення передається на кухню. Оскільки замовлення передається миттєво, обслуговуючий персонал може після цього проконтролювати, чи все гаразд у гостей за сусідніми столиками та прийняти інші замовлення, у тому числі на згадані десерти.

Четверте покращення – значне зниження помилок у замовленнях. Особливо якщо заклад використовує варіант рішення, коли офіціант робить вибір страв зі спеціального меню зі штрих-кодами за допомогою обладнаного сканером штрих-коду мобільного терміналу збору даних. Якщо раніше співробітникам кухні доводилося розбирати почерк офіціантів і іноді викликати їх на консиліум з приводу правильності замовлення, або самі офіціанти сумнівалися в правильності написаних ними назв страв, то за допомогою автоматизованого рішення «мобільний офіціант» щодо введення та передачі замовлення на кухню - все помилки усуваються. Персонал легко освоює інтерфейс рішення, адже більшість сучасної молоді вже використовує наладонники, смартфони, iPod із сенсорним екраном. А здешевлення мобільних і промислових пристроїв веде до зниження початкових інвестицій.

Рішення обслуговування відвідувачів за допомогою бездротових персональних комп'ютерів або терміналів збору даних дає можливість приймати замовлення клієнтів «на льоту». Це швидкий, гнучкий та легкий шлях збільшити прибуток та лояльність клієнтів.