0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

За оцінкою фахівців, застосування штрих кодування підвищує прибуток роздрібної торгівлі до 150 відсотків, а балансовий прибуток середнього супермаркету зростає більш ніж на один відсоток від суми товарообігу. Нині штриховий код наноситься на 99 відсотків продукції, що випускається різними зарубіжними фірмами. Успіхи вітчизняних виробників значно скромніші, а тому щороку українські експортери втрачають до 30 відсотків прибутку. Процес управління товарорухом вимагає регулярного та максимального інформаційного забезпечення, що формує у поєднанні з іншими елементами логістичний комплекс сервісних послуг. Оперативність отримання інформації про товаропотоки та правил їх обліку є життєво важливою для виробників, а відомості про походження продукції – для споживача. Донедавна вона дозволялася лише за допомогою численних товарних ярликів, етикеток та вкладишів. Потрібна була нова система ідентифікації, яка давала б докладний і точний “портрет” товару та була більш зручною у застосуванні. Сьогодні всі вже звикли бачити на товарних упаковках штрих-коди, які успішно справляються з поставленим непростим завданням. Перший лінійний код, який став основою штрих-кодування, був розроблений в Гарвардській школі бізнесу в 30-х роках. У 1977 році з'явилася Європейська 13-розрядна система EAN (European Article Numbering), яка незабаром стала світовим стандартом кодування.

На сьогоднішній день системи штрих-кодування товарів набули найширшого поширення та застосування, розглянемо основні сфери застосування:

- Торгівля роздрібна та оптова – у цій сфері штрих-код застосовують для автоматизації процесів приходу, витрати та обліку товарів. До цієї групи належать роздрібні магазини, супермаркети, гіпермаркети, аптеки.

- Складський облік - штрих-код застосовують для обліку товару на складі та проведення швидкої інвентаризації.
- Виробництво товарів – для його маркування, обліку та ідентифікації в облікових програмах. Штрих-код застосовують для маркування різних деталей виробу, для їх подальшої ідентифікації.
- Автоматизація обліку – у даних процесах штрих-код застосовується як носій інформації та наноситься на документи (квитанції). До цієї групи входять енергетичні компанії, пункти прийому комунальних платежів, пенсійні установи, установи, що займаються лотереями.
- Ідентифікація – тобто. штрих код наноситься на різні документи, посвідчення особи, пластикові картки та використовується як ідентифікатор у різних системах дисконту, лояльності та доступу. Найчастіше застосовується у клубах, ресторанах, казино.
- Системи контролю – штрих-код використовується так само для несення інформації та ідентифікації, але використовується у внутрішніх системах контролю. Прикладом може бути бібліотеки, доставка товару, тестування виробів, медицина тощо.